Förhandsvisning - Shopaholic, and la Stockholmia

Jag kan slå vad om att jag sett ganska nördig ut nyss. En bärbar dator i knät och en annan bredvid mej samt pratade i telefonen, men det är så det kan gå om man har banken på den ena och musiken på den andra. =) Nu är bussbiljetterna till Stockholm på torsdag bokade i alla fall. Det blir en liten trip tillsammans med Emelie, hoppas på att hitta en del fint. Och har inte Annielle salongen så ska vi även försöka möta upp henne en sväng. Det blir nog fin fint.

Idag var jag på stan en sväng efter jobbet med Emelie, hade lite ärenden, sen blev jag hungrig och vi gick till mina kära vänner på Woktime. Dom är så trevliga så, innan jag fick beställa så frågade han glatt om jag inte ville gå på bio, och jag blev lite ställd och förstod inte riktigt, men sen så sa han att dom hade fått biljetter till en förhandsvisning på Shopaholic imorgon. Så då undrade han om jag ville ha, javisst varför inte tänkte jag, han frågade hur många men de kändes dumt att be om fler än två så imorgon ska jag ta med mej Emelie och gå på bio. Blir säkert bra, otroligt passande film kan jag tänka mig, alldra helst innan stockholmsresan nu. Haha

Imorse föresten så kan jag bara passa på att sådär smygnämna att det var en himla trevlig Chaffis på spårvagnen, Godmorgon sa han trevligt till alla som gick på. Däremot så skulle de kanske inte skada om han också drog lite på läpparna men han såg ut lite som en såndär som inte ens är kapabel till att le, inte ens åt de allra roligaste. Då får man kanske nöja sig med ett godmorgon :) Det var i alla fall en liten uppdate från mig, nu ska jag nog tvätta bort sminket och skutta i säng trött som jag är.











G   O  O  D  N  I  G  H  T

Kommentarer
Postat av: Emelie

filmen va riktigt bra ju :) och guu va jag längtar till imorgon. hoppas vi inte kommer hem helt tomhänta bara.. :)

2009-03-11 @ 22:16:44
URL: http://wieselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0