Great as always.

Ja då var man hemma igen efter dagens påhitt. Och jag måste nog säga att ja, helgen har varit  otroligt bra. Det var inte menat men den bestog av flera roliga utgångar. I fredags blev de Otten/Hugo med Emelie, Martin och Olle. Väl där mötte vi även en himla massa roligt folk och ja man kanske kan säga de gamla vanliga med fler? Linus med komp. Och även Pinkevink. Himla kul kväll. Dagen efter blev de trots allt utgång också.. Blev svårt att hålla sig vid de där beslutet om att ta de lugnt. Men såhär med facit i hand så är det inget jag ångrar =)

Hör och häpna, jag har övningskört i helgen också, och de va ju ett tag sen det hände. La beslag på min brors bil och bestämde oss för att köra med hans bil istället då den ändå typ står här jämt då han har jobbarbil.. Den är betydligt smidigare att börja med än våran. Och ja, de gick nog faktiskt väldigt bra trots allt.

Idag har jag varit på basket med Emelie, Tessan, Alem och Pallepalm. Inte så att jag brukar gå på basket och jag får väl kanske lov att erkänna att det var roligare än väntat. Inte min favoritsport i vanliga fall. Något lite komiskt var väl kanske att Linda Adam och Pinken också var på basket vilket jag inte alls visste om. Och av hela stadium Arena så sätter dom sig på raden och stolarna precis bakom oss. Och dom såg inte ens att de va vi, vadå slump? :D haha . Sen var vi alla väldigt hungriga. Vet inte riktigt varför när man tänkte till sådär efteråt men vi delade på oss på tjejer och killar så att säga och åkte och köpte hem pizza. När vi ätit kom Alem och Pallepalm tillbaka hem till Tessan och vi såg de där nya programmet, wipeout eller vad de nu hette, men också Sanningens ögonblick. Så himla kul! Skadeglädje får man väl kanske erkänna att det är men dom får skylla sig själva som ställde upp. =)

Och jag vet inte riktigt vad jag ska säga men när det gäller vakterna på Hugo så blir de visst bara mer o mer pinsamt.. Vi mötte först ena vakten ute, självklart både fre-lör. Men inte nog med de så dyker han upp både på basketen och sen även på pizzerian, av alla pizzerior i stan vad är då risken att vi ska hamna på samma ? Haha jag ska nog inte skriva ner helt vad som sas men de blev en blandning av himla roligt och pinsamt i alla fall.

En helg med himla mycket slump var de i alla fall. Nu ska jag sova och imorgon får man väl kanske höra vad en mr bestämt sig för. Fly till Norge eller inte fly. I alla fall så vet du vad du betyder och förhoppningsvis så flyttar du väl inte föralltid i så fall. Nog om de det rör trots allt inte alla. Inte för att något här kanske gör det men ändå.. Lite privacy ska man ha.







Adjöken

Kommentarer
Postat av: Amanda

Basket ar riktigt kul att kolla pa! Hur gick det for dom? :D

2009-03-12 @ 16:47:16
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0