Hittar ni soffan ?

Haha för en liten stund sen kom papps in, han tittade mot ena hållet i rummet sen tittade han på mig igen och de räcker me blicken kan jag lova. Ja vet sa ja tugnt. Förstår inte hur ja gjorde det men på något sett lyckades jag. Ja har som några visste sovit senaste tiden i min brors lägenhet då han själv är i Thailand, men imorgon kommer han hem o eftersom jag skulle på kurs i torsdags så flyttade jag hem redan i onsdags, och på något vis va de visst en hel del när jag väl skulle ta mig därifrån, ungefär 4-5 kassar typ papperspåsar och två resväskor. En del har jag plockat upp ur väskan bara men sen hann jag inte längre, och dessutom har mamma tvättat massa som är rent men inte kommit in i garderoben då jag inte varit hemma.  och ja jag vet inte, soffan är i stort sett borta.. Den bara smälte bort =D De jobbiga med det här är var ska jag börja plocka? :D Skönt att allt åtminstone är rent. Då har jag bara ett problem, hur ska jag få in allt i den redan fulla garderoben? Lösning tack!  . . . Min egen lösning är att göra om hela mittt förra rum till någon sorts walk-in closet. Men mamms och papps är inte riktigt lika förtjusta i idén. :P



Och bara för att tala om det att får man bara bort alla kläder, så är de ju trots allt ganska städat (A) Nu ska jag nog ta och skutta i säng och ladda inför morgondagen, blir det fest ? Kursen och stockholm osv skriver jag eventuellt om imorgon, om jag nu känner att jag är lite sprallig i fingrarna så att säga ;) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0