Knäck en nöt för nu är det helg.

Äntligen helg igen, veckorna går så fort så jag hinner knappt blinka. Igår blev de en sväng på stan efter jobbet med Emelie, hade bara tänkt att köpa stumpbyxor men självklart så hittade jag en vårjacka i första affären, precis en sån som jag velat ha, och även en klänning/linne. Då kom jag till vägkvalet, marin blå eller beige.? Jag köpte den blå och med lite tur och ett brev hemma från Åhlens så blev det trots allt ett trevligt kalas.

Men idag efter jobbet så kilade jag ner på stan igen me mamma. Hade nämligen fått beslutsångest ( Ovanligt när det gäller mej? NEJ!) Så jag ville kika på den beiga med.. Jag tittade på den och sprang även upp till MQ och köpte en jeans jacka. Finally, tittat på den så länge! Sen skjutsade de hem mig och ganska snart kom jag på hur hungrig jag var och fick dessutom för mig att jag verkligen ville ha den beiga jackan istället, så jag grabbade väskan och den "gamla" jackan och började marchera i rask takt, snart va ja där och bytte till en beige. Och gick dessutom förbi polarna pär & per och köpte med lite wok time. SMASKENS.

Väl hemma åt jag upp vitlöksbrödet, åt ytterst lite nudlar och drack lite cola och nu är jag mätt?! Vilken besvikelse. Och nu sitter jag och grubblar på de gamla vanliga, gjorde jag rätt? skulle ja ta den beiga ? Snälla säg ja, och om ni tycker något annat så säg det inte :P haha eller jo, gör de.. Välj själv föresten. Beslutsångesten knackar på även där.

Ikväll blir det lugnt.. Såååå lugnt. Och tro det eller ej, men det är otroligt skönt och jag ångrar mig inte de minsta ! Det trodde ja aldrig själv ens. Haha.

Imorgon blir det Linköping. Skulle åkt dit med Emelie men sen pratade jag med linda som också skulle dit med Adam och Pinken. Så då bestämde vi helt utan någon annans talan att vi åker allihopa. Och kvällen är väl ännu ett mysterium, lät som att Emelie börjat smida planer som även för mig lät väldigt bra. Lovande dag helt enkelt. [För att tala om det såhär i efterhand så har vi nu avslöjat planerna för Adam och Emelie, båda två tyckte det lät bra. Pinken däremot har fortfarande ingen talan. Haha förlåt vännen, men du får överleva trots att vi är med, de klarar du väl? ;) ]

Kommentarer
Postat av: Pinken

Det var inte mycket man fick säga om det :D aja får väl offra mig ;=)

2009-03-21 @ 01:39:28
Postat av: Emelie

vad gäller jackan så gjorde du ett bra val tycker jag i alle fall :) den var himla fin.



och vad gäller morgondagen så låter planerna bra. alltid trevligt med små dagsutflykter :D



2009-03-21 @ 02:19:58
URL: http://wieselgren.blogg.se/
Postat av: pinken

Emelie fjäskar via blogg :D

2009-03-21 @ 20:41:23
Postat av: Linda

Ja skulle väl ändå inte till Ikea från en början vad jag minns? :D

2009-03-26 @ 11:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0