Kurs i stockholm

Tiden har bara sprungit iväg den här veckan, helt sjukt va de går fort. Jag har beställt en ny bikini, den va sådär fin. Sen va ja tvungen att köpa mej en väska, eller tvungen är väl dumt o säga, jag har älskat den sen första gången ja såg den för ungefär ett år sedan.. Men nu behövde jag verkligen en väska till imorgon så jag passade på att köpa en jag älskar.

Imorgon ska jag nämligen på Kurs i Stockholm, händer mycket på jobbet just nu kan jag kanske påpeka. I alla fall så är jag tillbaka först fredag kväll, kursen håller på i två dagar så jag blir kvar där på hotell i stockholm me några andra från jobbet. Det blir nog bra, man får se de positivt, det är ju en erfarenhet. Däremot så kommer de väl kännas ensam därborta men en natt borde jag väl klara ?
Tåget går halv sju imorgon bitti så nu måste jag verkligen packa och gå och lägga mig.


Adjöss och hej då. Ha de strålande! Hör av er, haha. Roa mig så att säga, därborta i ensamheten. Bjuder kanske på ett mer spännande inlägg när jag är hemma igen, har liksom inte haft tid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0