Mr cool, på en nattklubb?

Jag älskar att vakna och må kalas bra dagen efter utgång, det är verkligen guld värt! Igår började jag kvällen hos linda tillsammans med henne, emelie och adam. Vi pratade drack och valde kläder.. Haha. Sen gick vi i alla fall vidare till Hugo. Och det var absolut en kul kväll men jag måste nog få säga att det va lite annorlunda folk ute? Inte alls så många jag kände igen, kändes det som :D  Men en sak kan jag nog nästan garantera, Hugo måste vara enda krogen just nu där man plötsligt kan höra ljudet av låtar så som MR Cool. Ni vet den där coola katten i långa landet falukorv. Haha oj va förvånade liksom men alla stog o dansade så glatt och sjöng me för det är ju inte så att man inte kan texten :P Pga sommartiden stängde det ju två och jag kom hem piggare än någonsin och satte mig vid datorn?! Tok. Ja.. Men nåväl, sov som en stock när jag väl somnade .. :P

Idag var jag förbi bror min en sväng för att få en uppdatering på hur han och hans vän haft det i thailand och jo nog hade dom haft det bra, klättrat både här och där och träffat en del sånt folk, varav en som verkligen såg ut som en kolsvart Annanas. Haha himla kul! :D Ni undrar säkert hur sjutton man kan vara lik en annanas som människa? Jo de kan man i alla fall, han hade typ rastaflätor i en tofs mitt uppe på huvudet så de typ stog rakt upp, osen va han liksom bara så sjukt lik i övrigt med :D Fick en väska av honom som jag verkligen gillade så det tackar man ju för, o då menar jag att jag fick den av min bror och inte mr Annanas ;)
 
Sen åkte jag hem och storstädade rummet och efter det /under tiden kom Emelie förbi och vi diskuterade allt mellan himmel och jord. Sen slutade det med att vi såg Wipeout och Sanningens ögonblick precis som varje söndag. Och nu gott folk så ska jag sova. Imorgon vankas jobb igen. På ett sätt är jag faktiskt taggad, taggad för jobb liksom? hur låter inte det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0