När man inte tror att de kan bli bättre. . .

Då blir de bättre! Efter otroligt mycket om och men så beslutade vi oss för att inte gå ut och Empan satte sig i bilen och styrde sin kos hem till sitt andra hem,  Marklandsgatan nummer pippihus. När hon va på väg ja då ringde andra Emelie, och sa glatt åhhh säg att du ska ut, säg att ni ska ut. . ! nää, sa ja tyst och osäkert. NEEJ joo men klart ni ska sa hon högt och besviket, okej vi går ut sa jag snabbt och glatt tillbaka. Sen sprang jag några varv och mobilen plingade lite till o folk frågade om vi skulle ut. Jag skickade sms till Emelie, o skrev - Vi går ut! Sen fortsatte jag äta upp maten tillsammans med släkten som va på besök. Ganska snart ringer Emelie på, hon släpper väskan i golvet och säger - Jävla Idiot! Vi skulle ju ta de lugnt, vem har ringt? Sen skrattade hon och snart så va hon övertygad. Vi fixade oss, och åkte hem till Emelie och hämtade kläder, en halv timma innan hälde vi i oss vinflaskan och sen var vi ute i vimlet igen.

Och som början kanske avslöjade så va de en grymt kul kväll! Ganska komiska händelser och jag ska nog inte ens nämna vad väktarna sa. Haha våra vänner. .  Jag tänker inte skriva så mycke mer. Men det va riktigt kul, jag minns hemgången ganska väl. . Gick till Mc donalds, jag har nog aldrig haft så ont i fötterna. Tillslut bar linus vän upp mig på ryggen och gick en bit sen blev jag rädd och rastlös så då ville jag ner. Väl på Mc donalds skrattades det en hel del och sjöngs på låtar så som Lejonkungen.. Sen kom även Alem och Jocke förbi så då fastnade vi där ännu längre.. Kom inte hem mycke tidigare den här kvällen trots att vi lovat att åka direkt hem.

Lite pinsamt när vi stog i baren och mitt  visa kort inte fungerade då klockan var efter 12 och det bara gällde till Februari . .  Då körde vi på Emelies istället och ja vad ska man säga, när vi kommer till mc donalds ja då funkar inte hennes heller.. Då fick Pinken ställa upp som den gentleman han är.

Nu ska jag och Empan vidare till Jocke pocke och se skräckis med honom och Alem. Adjöss.






Kommentarer
Postat av: Emelie

ja vad ska man säga, ännu en kalaskul kväll :) och nu har vi börjat räkna ner till nästa.. haha

2009-03-03 @ 00:17:13
URL: http://wieselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0