One last word for today. Korgdunk?

Då var det snart helg igen, känns helt sjukt, dagarna bara springer förbi, börjar ju snart bli rädd för att bli gråhårig! Okej, kanske var att ta i men ändå. Idag har jag i alla fall jobbat, as usual. Ännu en lönekörning, var ju nyss en? Men men så är det. Sen gick jag hem och åt lite granna och pustade ut ännu lite granna. Sen hämtade Emelie upp mig och det styrdes mot Stadium Arena för lite korgdunk, dvs basket. Sjukt kul! Man blir så pepp, satt där helt inne i matchen och det kändes som att jag nästan skulle kunna flyga upp från platsen jag me under vissa mål, precis som dom runtomkring. I alla fall vid dom där riktigt snygga målen där bollen bara flög swisch disch, runt spelare, bakom ryggar oså dunk ner i korgen. Jag tror kryschmyntan från förra Idol juryn skulle kalla just det för ett hallelulja moment. Hur det nu stavas. =P 

På tala om det så mötte vi några vänner, eller kanske ganska många men framförallt, En oväntad som är otroligt snäll, helt sjukt haha och lite komiskt dessutom. Ses på fredag liksom haha. Sen en liten tös, inte alls så gammal, hon satt bakom oss, lägg märke till den ironiska tonen på satt. Hon var nog den sötaste jag sett, stog bakom och pillade i håret och på axlarna hela tiden, sen bara tjoho så böjde hon fram huvudet precis framför mitt, ohoo osen va de andra sidan på huvudet, sen fortsatte hon dessutom likadant på Emelie, och så höll det på hela matchen. Men hon va så söt så inte gjorde det något. Hon va en såndär som man skulle kunna proppa full me socker och ändå, trots detta skulle hon inte kunna bli en gnutta sötare!

Sån är inte jag så nu behöver jag min skönhetssömn, så med detta sagt så ska jag faktiskt gå och lägga mig och för en gångs skull kanske det kan bli en skönhetssömn?  Tror ni jag vaknar och ser ut som sjukt söta Rachel Bilson imorgon? De tror inte jag .. Men så länge jag vaknar efter en skön sömn så är jag nöjd. Godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0