Stockholm - Kurs.

Som jag nämnde tidigare så var jag i stockholm på kurs Tors-fredag nu i veckan. Faktiskt mycket trevligare än vad jag kanske trodde från början. Dock så är jag ju som jag är så jag glömde ju självklart någonting som för mig i alla fall är ett MÅSTE att ha med, jag glömde nämligen mobilladdaren kom jag fram till när jag satt på tåget upp. Klantigt gjort men så var det.. Så tyvärr vågade jag inte roa mig alltför mycket med mobilen, som tur var lånade jag Pintos laddare ett tag där på morgonen på hotellet, min telefon suger ju verkligen batteri!

I alla fall så va kursen ganska "intressant" måste jag säga, det va en kurs i Lönesystemet, personec S, Lärde sig lite mer grundligt om alla bilder oså så nu vet man väl lite mer varför man gör som man gör med styrelement o allt men jag kan lova att inte gjorde kursen mig till något proffs i alla fall.. tyvärr :D På kvällen åkte fyra av oss bort till Kista Gallerian och shoppade lite, hittade otroligt mycket, men allt fick inte följa med hem, den äran fick ett ett par skor och en som jag brukar säga "vardagsklänning", sen slog tre utav oss ner för att ta något att äta och dricka, medan den fjärde gick vidare för att möta upp en kompis. Ja som trodde vi skulle va tillbaka senast 9 för att njuta av dom riktigt fina hotellrummen trodde fel, halv 11 ungefär va vi tillbaka, men så stängde ju inte gallerian förrän 21.00 där, tänk om affärerna hade öppet så länge här?! De borde vi väl ändå införa här i norrpan. :)

I alla fall så var hotellrummet riktigt fräsch framförallt badrummet. De va otroligt skönt att burra ihop sig bland kuddarna i dubbelsängen och zappa lite på tvn och bara vara. Fredagen va de bara kliva upp och äta frukost för att sen gå tillbaka till kursen och efter det tåget hem. Helt okej resa, faktiskt väldigt trevligt men att komma hem till högar av snö i Norrköping, de va INTE okej. 

Man borde faktiskt ta in på hotell oftare för att bara vara, det är riktigt underskattat, och visserligen kanske lite för dyrt. :D Jaja, nog om det. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0