Strong enough, especially for being 10 years old!

På tala om att vara stark så måste jag bara säga en sak.. Jag var på stan en sväng idag med Emelie, och sen på Maxi en sväng. Där hade dom någon sångtävling för barn mellan 6-12 år och ja vad ska man säga, vi kunde inte låta bli att stanna och titta till lite och jag blev verkligen imponerad. Det var en tjej, hon kanske kan ha varit mellan 10 och 12.
Helt otrolig verkligen, hon står där och sjunger I remember love med Sarah Dawn Finner. Efter första stycken pajjade någonting och musiken slutade..

Där stog hon själv på scenen, hon tittade sig förvirrat omkring och undrar vad som hände, man ser liksom oron i blicken osen bara fortsätter hon, helt själv! Utan musik och allting så sjunger hon hela låten, hon sjunger verkligen ut och gör det dessutom så otroligt bra! Ja va verkligen helt rörd, hur klarar man det? Jag är 20 år och skulle aldrig stå o sjunga sådär på en scen, och jag skulle nog allra helst inte sluta om musiken slutade! Sånna personer beundrar jag verkligen, att stå där och sjunga i mikrofon på en scen för alla människor och dessutom försätta nära musik pajjade. Helt otroligt! Henne kommer det garanterat att bli något av. :) Man blev ju nästan tårögd när man stog där ju!

Dessutom parkerade vi i nya parkeringshuset, så de så. Coola hissar vill jag lova, dom pratar. :)




Kommentarer
Postat av: Linda

Det var en interjvu om cafebiträde på kolmården :D hehe

2009-03-06 @ 10:43:54
Postat av: Emelie

ja det var starkt gjort faktiskt :)

2009-03-06 @ 11:28:58
URL: http://wieselgren.blogg.se/
Postat av: Emelie

Förresten, du nämnde inte killen som sjöng after dark ju.. himla charmig ;) haha

2009-03-06 @ 11:31:52
URL: http://wieselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0