Tänkte bara klargöra . .

Jag har fått höra riktigt många gånger hur klädberoende jag är, samt hur shoppinggalen jag är osv.. och ja, vad ska man säga, pengar har alltid en förmåga att rinna igenom händerna på mig, vilket jag också har fått höra några gånger, kvittar hur mycket det skulle va, jag kan alltid spendera. Och jag har faktiskt tänkt att jag ska dra ner på det men så varje gång jag tänker de så blir de där vanliga, "jag börjar nästa månad" visst har ja sparat lite nu men en del skulle nog få chocken om dom förstod hur lite. .
Problemet är det att det finns så mycket fint! Och allt detta vill jag helt enkelt bara ha, de är liksom inte bättre än så.. Jag har spionerat på ett linne på mq i antal dagar/veckor nu och ja, nu ligger det här bredvid mig. . . Likaså ett annat linne som jag köpte i veckan.. Hur kommer de sig att det ja längtat efter att köpa, blir mindre populärt än de som liksom bara slank med hem i farten?  I alla fall så är jag lite osäker på dessa linnen.. men i vilket fall som helst så måste jag behålla något så jag kan ha de på mig imorgon :P Hittade även en t-shirt, den fanns i två otroligt fina färger. En ljus orange och vit, och en ljus lila och turkos. Randigt! Oh så sött liksom, och billiga va dom, jag köpte den ena men frågan är om det är värt det att köpa båda? Eller vilken utav dom ska jag annars ta? Ska ju trots allt till stockholm med. .  Fröken beslutsångest, Så var namnet. Och jaa, va resulterar beslutsångesten oftast i ? Jo att jag tar båda för att slippa välja. . . Hopplösa människa!

Det är bara inse att om jag någonsin skulle flytta hemifrån med någon så måste denna person acceptera de faktum att jag förmodligen kommer behöver ett eget rum bara till kläder, skor och jackor och dylikt. Det är inte ens diskuterbart. En "walk in closet" vill jag ha. To die for! Tur att jag har mitt gamla rum dvs mitt extra förråd där allt jag inte vet vart jag ska lägga ligger huller och buller.

I alla fall, trevlig dag. Jobb, osen stan med Linda, och på den lite käk på Wok Time som alltid. Mumma! Sen vidare med tillökning i form av Adam, ja som sagt vidare till Nordik och därefter hamnade vi på City gross där vi lyxade till det med oerhört goda och säkerligen nygjorda biskvier. Mumma igen!

Ointressant inlägg, förlåt. Men de blir inte bättre. .
Jag vet att många kanske inte förstår, men alla är vi olika..

 

Kommentarer
Postat av: Robin

Men även om invandrare lär sig svenska, blir de ju fortfarande utstötta ur samhället. Eller att det finns ett allmänt agg mot dem.

2009-03-04 @ 22:59:22
URL: http://rsvedling.blogg.se/
Postat av: madde

dagens i-lands problem. vad ska jag köpa för kläder? varför jobba om man inte ska kunna köpa det man vill ha sen? joo jag har varit men jag är rätt frisk idag. asskönt.

2009-03-05 @ 14:13:17
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0