Imorgon är en annan dag.

Ja här har man som vanligt mycket på gång, nu har jag och min lilla grupp flyttat på jobbet, så att säga flyttat till andra änden huset, och jag kan nog säga att vi garvade så vi tjöt när vi gick där och puttade omkring  våra bokhyllor runt o runt för att undvika alla dessa trösklar. :D Men nu är vi på plats och de känns väl bra.

Jag måste bara berätta att jag såg någon häromdagen, igår rättare sagt. Känner igen honom sen några år och det här kanske låter fel men de är en så grymt gullig och oförutsägbar pappa. Han ser ut lite sådär som en hårdrockare eller som någon från noice ungefär, madde du borde veta vem han är. :P Han är i alla fall så urgullig mot sina barn, minns inte om de va en son och en dotter men en ursöt dotter har han i alla fall, han följde henne så rart till spårvagnen, rättade till jackan och släppte av henne vid spårvagnen, sen vinkade han glatt när spårvagnen åkte. Jag har sett honom så ofta me barnen, på picknick o allt möjligt sött :) Skulle ja se honom skulle jag aldrig ens tro att han va en pappa. :D

Idag har jag sprungit runt på stan en sväng med Pemmelie, hämtade bland annat upp min inlämnade nya väska, hon sa att vi tjejer hade en förmåga att bära alldeles för tungt, och att jag skulle tänka på det., Kaanske skulle tagit en störra väska till stockholm. :P Sen köpte jag inte så mycket mer än lite sött :)

Imorgon ska jag till Tessan minsan och färga och klippa håret, gud va kul, skönt att få lite nytt =) Bara hoppas de blir bra, är ju inte van vid att ha ljusare :D men de blir nog fint :P

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: madde

jaharå, jag vet vem du menar och han är så gullig! hans barn lär ha blivit rätt stora nu... men han är en blandning mellan pergessle och marcus öhrn i utseendet...

2009-04-01 @ 10:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0