Vit men perfekt helg.

Då har ännu en helg gått, som jag faktiskt hade tänkt så blev de en helt lugn och vit helg. I fredags kom Martin och Emelie förbi och vi såg Eurotrip och mest umgicks. Väldigt trevligt måste jag säga. Och inte de minsta sug hade jag för att gå ut, trots allt. Jag vaknade upp med tuppen, dvs den typen av tupp som går upp halv 9. Smsade Linda och frågade när det var dags att åka och talade om att jag va sjukt pigg och kunde åka närsom. Lite senare ringde Linda upp och då hade jag visst somnat om, herre jösses va trött jag va. . De där med att jag kunde åka närsom ångrade jag ganska snart  =D  I alla fall så var det bara börja fixa sig, och med de pangväder som va så va de ju sjukt kul. Vårkläder, jeansjacka och tygskor, de är ju för underbart! Snart var jag linda, emelie, adam och Pinken på väg till Linköping. Folk i min bekantskapskrets är nog kända för att vara ständigt hungriga och i den kategorin platsar nog även jag. Linda skulle upp till sig och byta jacka innan de va dags, hon kom ut med lite matsäck. Några mackor och ett glasspaket med två stora skedar. Haha en jäkla syn, glassen va helt på Pinkens beställning men klart att man inte kunde låta bli att smaka av de goda. Glassmonster som man är.

Sen var vi framme och gick några varv på Ikea. Jag skulle på beställning av mor och far handla lite piff piff till min brors lägenhet och det gjorde jag. Dessutom söta saker till mitt rum så att nu längtar jag nästan efter att få flytta hem igen :) Onödig som jag är så drogs jag med i de där flytta hemifrån stuket som Linda och Adam lever i just nu så jag köpte med mig några dunder söta muggar från nordik. På tvång så fick vi Linus att styra in till Ikea sen igen för att även få kolla i klädaffärerna även därifrån kom jag med en påse. Trots detta va de ett ganska billigt kalas.

Senare på kvällen skulle vi gått ut, men suget bara släppte helt och vi bestämde för att strunta i det. Planerna gick i kras jag och Emelie gick och köpte pizza för att stilla den eviga hungern som jag nämde förut =D Tessan bestämde sig för att inte dyka upp, vilket va tråkigt men förståligt då hon inte hade bil eller hur det var. Lite senare kom istället Martin och Pinken och vi såg på film och umgicks helt enkelt. Nu sitter jag här i väntan på Tessan och Emelie så blir det ännu mer film. haha Rejäl uppdatering på filmer den här helgen. Men det är trevligt det med. Skulle gått på basket idag men hur ont de än gör att säga så hade Pinken rätt ;P Det var ingen basket idag då Dolphins redan var vidare.

Nu ska jag dra, På återseende.

   
(Inte direkt nya bilder men de får man ta. :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0