Don't bring flowers after I'm dead.

Såg att någon finurlig sak gissade vilt i förra inlägget, och jag tror inte på att det var Gud i sin egen storhet. :) Men jag säger fortfarande inget och thats it. Idag är jag bara så hysteriskt trött, på mycket. Jag var på stan en snabbsväng förut med Evelina innan vi skulle möta upp de andra tjejerna på lite fika. Vi hittade i alla fall The perfect inflyttningspresent till kära Johanna som har inflyttningsfest på lördag. Himla kul! =) Vi är nöjda. Åh så nöjda haha. I övrigt så har vi fikat, pratat och diskuterat allt mellan himmel och jord. Och nu sitter jag här igen i mina egna tankar och nästan dränker mig själv. Otroligt. Jag tänker på tok för mycket, jag har alltid varit sån och det kommer jag förmodligen alltid att vara. Jag vill så mycket mer än vad jag har både tid och pengar till. Det är jobbigt, de tar hårt på mina stackars krafter.

Nu har även Tessan och Vickan bokat midsommar. Det här kommer att bli kul kul :)Längtar verkligen, ska bli så skönt att komma bort! Någonting som bara sådär allmänt förövrigt känns helt otroligt är att om drygt 2-3 veckor, fyller jag år. 20 hela år, hallå vad hände liksom? Jag va ju bara 14,5 nyss? Och inte nog med de, det är dags för nästa gäng att ta studenten och uppleva bästa tiden i sitt liv. Gu så kul för er säger jag bara, helt otroliga tider! För en annan bara susar tiden iväg, och imorgon jobbar jag sista dagen den här veckan. Helt underbart kan jag påpeka :)

Men nu ska jag tvätta bort sminket och göra nytta. Godnatt you people. Hoppas ni inte tänker så de knakar därborta, för de gjorde nämligen jag och nu har jag huvudvärk. :) Well done my dear.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0