Efterklok.

Ja, vad ska man säga, det är alltid lätt att vara efterklok, jag hade riktigt kul igår, det kan jag nog säga i alla fall, men jag kanske skulle pallrat mig raka vägen hem istället och komma hem lite tidigare. Inte för att det inte va trevligt utan för att idag vaknade jag förkyld  som skutan och mår inte alls som någon stjärna. Och kom inte och kalla det bakfylla, för det är det inte. Det är förkylning av någon form. Och för er som har varit med ett tag så vet ni ju att jag var sjuk konstant i ett antal veckor och åt cirkus 5 pencilin kurer i rad varav varje varade i två veckor, alla kurer va med 2 dagars mellanrum. Så nu känner jag ju såklart en viss oro. Det får inte hända igen. Det går inte ihop sig med jobbet för därifrån har jag inte ens tid att vara borta en dag.. och med allt annat som händer så får det bara inte ske just nu!

Så att nej, det måste vänta. En uppdatering om vad jag faktiskt haft för mig de senaste dagarna kanske kommer senare. Och med senare menar jag inte just nu. kanske i eftermiddag, senare eftermiddag dvs, kanske ikväll. Men ni får nog lov att inte bli arga om det inte kommer förrän imorgon :) Only time will tell.


Nu ska jag ta och sova lite middag, och hoppas på att jag vaknar och är frisk som en nötkärna, för det här, det är inge kul . .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0