En valborg till historien.

Och helt plötsligt var den helgen som kändes så otroligt lång slut, är det bara jag som tyckte att tiden svischade förbi ? I alla fall så hade vi efter en del funderingar bestämt oss när det gällde valborg, vi var hemma hos Ewe, började med att grilla, vilket inte gick så bra innan Adam kom och fick fyr på det hela. men tillslut så fick vi mat, faktiskt otroligt god mat. Det va en himla massa härliga människor och jag kan inte säga mycke annat än att det va riktigt kul. Bilderna får tala för sig själva när jag får tag på dom.  Till en början va de väl tänkt att vi möjligen skulle ta oss vidare, kanske till norsholm, kanske till annan privatfest, annan lokalfest eller ut, men väl där lite senare så hade i alla fall inte jag ens en tanke på att åka framemot småtimmarna och det slutade med att vi höll oss kvar i Rambodal, vi slocknade tillslut framemot 5 snåret?! Och efter tävling till dubbelsängen så vann jag och Emma, haha härligt härligt! När vi vaknade på morgonen va de så gott som kliniskt rent, Stoffe hade minsan klivit upp och städat medans resten fortfarande sov, vilken energi! Den va de inte många av oss andra som hade kan jag ju tala om. Sådär lagom kort och gott så var det en riktigt kul valborg! Lägger in lite fler bilder senare någon gång när jag fått dom :)

Tack och hej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0