Födelsedagen närmar sig. .

Den där dagen som alltid känns så långt borta, ett tag kändes det ju nästan som att man aldrig skulle fylla 20, men nu är jag här. Det är nära nu, lite mer än en vecka. Känns skumt och otroligt. Sen är det alltid tråkigt när firandet inte blir som man tänkt sig, får helt enkelt se hur det ska lösa sig till det bästa.! Idag var jag me mamma och köpte en present till mig, en jätte fin alldeles perfekt 20 års present, men jag har ju redan glömt vad det va! Or not.. haha Men den är perfekt, alldeles underbar liksom. O alla som känner mig bra förstår precis vad det är om jag säger att det är något som jag har väldigt många av, olika former och färger, en för varje tilfälle ungefär. Och ja, man kan aldrig få för många om man frågar mig! :) Jag längtar vill ha nu! Men jag avslöjar inte vad det är för något :)

Utöver det så köpte jag ett par gladiatorsandaler typ, men en rejäl klack, får se om jag behåller dom. Kostade lite mer än vad jag väntat mig. . Precis som presenten, så jag ska nog inte vänta mig så lite när det gäller priser då jag alltid kommer dit o blir besviken för att det kostade mycke mer :D Men i alla fall så kanske ni får se skorna imorgon.

Nu ska jag fara vidare och tvätta ansiktet och borsta tänderna. Mys. Adjööken!




Kommentarer
Postat av: Skrzypczak

Jaså, ett par nya skor, är de nummer 183 i ordningen eller :P

2009-05-30 @ 14:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0