In the aeroplane over the sea . .

. . . That's exactly where I want to be!

Jag är så otroligt sugen på en liten getaway! Någonstans, en ö i grekland, en vecka, åtminstone det! Det skulle ju vara så himla underbart att bara få komma bort lite, få gå omkring i sol och värme o bara ha det sådär jätte bra! Sätta sig på en servering i solen lite när man vill och äta en massa gott. Gu va de inte vore fel. ! Eller en liten weekend någonstans? Jag skulle inte klaga om jag fick de heller.. Bara att få lite miljöombyte för en stund vore guld värt. Något som lockar er också kanske? ;) Vem vill inte komma bort liksom men lagom innan hösten drar igång så vill ja verkligen verkligen komma bort lite.. Som sagt guld värt, om inte mer, släng på lite diamanter också, guld och diamanter värt! :)

Nu måste jag duscha och fixa. Adjöken.



Kreta, Tagen med en kass telefon -06, men man ser ju nästan vad det är?

Kommentarer
Postat av: madde

en resa i sommar skulle inte sitta helt fel!

2009-05-29 @ 10:37:16
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0