Många magar att mätta?

Jag förstår inte, jag är såå såå hungrig. Sen sa ja de till mamma o blinkade med ögonen o hoppades på respons. Då säger hon först, ät en macka då? Men det vill ja ju inte ha, de är ju inte ens gott.. O då säger hon att hon förstår sig inte på mig, jag är alltid hungrig. ? Vad är de för påhopp, du har ju ätit säger hon, men hallå, då va klockan halv 12-12 o nu är klockan 6 halv 7 ? Sjuk skillnad ju. Så jaa, jag får väl hitta något eget att äta. Något gott ska de va annars får de kvitta.

Men jag kan ju säga en sak i alla fall, jag vet någon som är mer hungerbarn än jag, oftare och med större potioner så det så! O de flesta vet nog vem jag syftar på ;) hihi. Men vadå, de sägs ju att man ska äta lite med ofta.?! O lite kan man ju definera på många olika storlekar. :)

Jag vill ha blommig falukorv till lunch, mamma! något annat vill jag inte ha!




Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja kan tänka mig vem du menar ;)!

2009-05-29 @ 19:16:14
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0