Min egna lilla lya.

Ja som jag sa tidigare så skriver jag på papprena imorgon, sen är de så gott som försent. Då har jag tagit ett steg närmare vuxenvärlden, alldeles i samband med min egen 20 års dag. Hur är de med det där egentligen, först händer inget och sen händer allt? Men ska jag säga mitt så är det alldeles underbart. Jag har alltid längtat efter att få inreda min egen lägenhet och nu är jag ju faktiskt där, bara jag och ingen annan bestämmer hur det ska se ut, hur bra låter inte det? :) Det är bara en liten etta, men det är faktiskt en väldigt söt sådan!  Dessutom får jag närmare till jobbet, och jag kan inte längre skylla på avståndet när det gäller träning så det blir att köpa träningskort igen. Även här så är nog oddsen på min sida.

Det går bra nu!

Nu vill jag bli frisk och leta möbler! Tjoho! som att jag inte redan letat o hittat det mesta men ändå hallå :) Först ska jag lägga ner de här o se en riktigt bra film på 3an, tror jag i alla fall den är, bröllopsfixaren, den är så mysig.





Time to grow up, hard to believe?  You just wait and see. Only time can tell.
Kommer gå galant!





Kommentarer
Postat av: Emma

jaa absolut :D! jaaddu e ju sjuk mkt emma :O ja e fan aldrig sjuk men de har ja aldrigt varit heller typ sen ja va liten, blir ytterst sällan sjuk.



haha tjusig bild du hitta ;) ja känner inte igen den vart e den ifråN :D?!

2009-05-27 @ 22:29:31
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: jenny

jag beställer delarena fårn lite olika internetsidor:) som tex pärlgrossisten.se

2009-05-28 @ 09:21:44
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: madeleine

grattis! gud vad kul, jag är med sugen på en ny lägenhet. puss

2009-05-28 @ 10:28:10
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0