När något tar slut, börjar något annat. =)

Japps, precis så är det ju faktiskt. När glädjen tog slut för den jätte fina kläningen ja beställde, som var alldeles för kort och säkert för liten också, envis som ja är så kan ja inte testa den ifall ja kan ha den, då blir de så svårt att skicka tillbaka den. Utan istället så fick ja något nytt att fundera på! Något väldigt vackert, åtminstone enligt mig :) Så jag valde efter mycket om och men, samt några smakråd vilken färg, och sen klickade jag hem en kjol från nelly. Väldigt användbar må jag säga då man kan ha den även som tubtopp. Och enda anledningen till att jag köpte den var dessa fiffiga funktioner som den hade. (Eller inte. . . ) Kan också varit så att de va funktionerna som övertalade den lilla biten jag har av hjärnan som är smart och sparsam på att det var ett riktigt kap. Haha. Man finner då alltid sätt att lura sig själv. . :)

Ni ska få en liten bild här så kan ni beundra den fina kjolen eller kommentera med ett bläää om ni tycker den är ful. Ingen kommentar tar ja också som att den är ful så känn ingen press. Ful eller ej så kommer den till Marklandsgatan 5 inom 2-3 dagar. Perfekt!





Imorgon ska jag försöka pallra mig till jobbet igen, så jag borde runda av här. Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: jenny

snygg!

2009-05-29 @ 09:21:56
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: linda

Nej men blev visst bara så. Du får komma upp i veckan och kolla istället :)

2009-05-29 @ 12:35:21
Postat av: Emma

joo så kan man också se de :)!

2009-05-29 @ 17:14:42
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Skrzypczak

Jahaa, var står det om all hjälp du fick.. vavava?!

2009-05-29 @ 17:37:01
Postat av: Linda - She with the colors

Ursöt tubtop!

2009-05-29 @ 17:59:06
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0