Storken fick påökt.

Jaa, redan innan storken hann komma förbi med min lilla kjol som jag beställt så hittade jag en väldigt fin klänning. Perfekt för sommarkvällar när man vill känna sig lite extra fin :) Jag tänkte att jag kan ju lika gärna beställa den så får ja se vad jag tycker om den när den kommer, hade ju ändå fri frakt sen kjolen :)

Idag har jag och Emelie legat o glassat i solen hela dagen, får väl se vad det gav for resultat, om det gav resultat. Jag som vanligt har väl fått fräknar och röda kinder, samt röda näsa. Väldigt vackert om man frågar mig... Not! Ikväll händer det grejer, om ni bara visste! :) Den stora frågan är vad ska man ha på sig? Den aprikos färgade kjolen? Jeans kjolen? Eller en svart kjol? Kanske något helt annat? Inte en aning, men kjol blir det nog utan tvekan :) Jag tror inte ni väl höra om mina klädfunderingar , kanske inte så jätte intressant så jag tar nog och avrundar!

Imorgon ska jag förresten ner o beställa soffa, någon som vill följa med som smakråd ?! Jag bara hoppas att det inte är för lång beställningstid på sofforna, får jag lägenheten om två veckor så är det ju inte jätte kul o vänta 6 veckor till innan jag får en soffa . .  Humm? Just ja, jag skulle gå. Men innan det, en soffa i tyg, pratar vi ljus grå, eller mörk grå då? Ljusgrå är finast speciellt då det kommer va väldigt ljust i övrigt, men mörk grå mer praktiskt tror ja? Vad ska jag ta!? Beslutsångest som aldrig förr. . .





The Dress with a big D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0