Underbara dagar!

Jag måste vara ärlig o säga att det har varit en helt fantastisk helg, så mycke av allt. Lyckorus, oh ja! Nog har helgen varit körig och jag va väl hemma en max två timmar på hela helgen, då ja o ewe va här o åt. Men för att göra som örjan så tar ja de från början. I fredags direkt efter jobbet åkte jag och Emelie raka vägen hem till henne så hon kunde ta på sig sin kära prickiga overall, or not, hur som haver så skulle hon byta om, sen blev det stan en snabbsväng, och sen Maxi ännu en gång. En del shopping, ja kommer inte ihåg om lite av de va på torsdagen?! men i alla fall så blev det en randig långärmad tröja, ett randigt linne, ljusa "trasiga" jeans som numera är ännu mer trasiga efter fredagens skräck som jag kommer till lite senare. Utöver de så köpte jag en sockersöt blus.

Sen åkte vi hem till Sotffeboffe i Lindö, jag och emelie som dessutom fick påökt av Amanda och Ewe förstås. Väl där va de fler än väntat, GUD va folk de va. Haha för den som fattar ;) I alla fall så blev de väl sådär en 15 pers eller något.. Såg film o såg lite mer film o stojjade lite allmänt. På tala om skräcken som gjorde att braxerna så kan ja säga att vi såg the grudge 2, jag drog upp benen varje gång ja blev rädd så dom sprack mer o mer över knäna där dom redan va trasiga. haha. :) Sen blev vi flickor och några av de övriga hungriga på vägen hem, så då blev de Leons, efter de åkte ja o emelie hem till henne o pratade gojja tills vi somnade. Nyvakna o fräscha dagen därefter blev de systemet, Emelie tömde varenda ciderback (bara sådär i en parantes), eller så kan ja ha överdrivit lite vem vet. I alla falli så åkte vi o tittade på Lindas och Adams nya lägenhet, så kul för dom, ska bli riktigt kul o se hur den ser ut när den är klar :) Sen blev de hem o klirra, Ewe kom förbi o åt lite grillat :) sen åkte vi till henne och hämtade upp some beautiful ladies on the way, sen kom de lite grabbs också och de var fult ståhej, vidare till hugo lite senare i en fullproppad bil.

Hugo var kul, grymt otroligt fruktansvärt kul. Längtar ju nästan redan dit igen! :D Efter Hugo blev de efterfest och vi somnade sött vid 8 snåret tror ja.. hem vid 12? och sen blev de Ikea med familjen Wieselgren/Johansson. Köpte inte mer än en klänning. . Precis de som man åker till Ikea för att handla ;)

För er som vet, så har jag en hemlighet och jag bara vill veta nu nu nu nu! Förstå va de vore kul, men i alla fall, så är de hemligt fram tills dess att jag vet säkert. Förutom för vissa där ja helt enkelt inte kunde låta bli att skrika ut hur kul de skulle va =)


    

Bilder från en tidigare förfest hos Stoffe :)

Kommentarer
Postat av: Emma

nu e ja nyfiken på va de e för hemlighet :D!

2009-05-18 @ 20:14:45
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: madde

erkänn du ska göra nåt jättekul?

2009-05-18 @ 22:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0