Ursäkta jag måste bara gå och fräsa nosen . .

Nya pudra näsan? åh jo, i alla fall för mig, måtte det vara tillfälligt! Igår hela dagen på jobbet var jag på bristningsgräns för att gå hem, dom sa att jag borde gå hem men jag ska bara o jag ska bara. Imorse behövde jag också bara så att jag pallrade mig dit.. men fick faktiskt lov att pallra mig hem både för min och för de andras skull. Så nu sitter jag här nyvaken, jag såg en film jag längtat efter att se, "Confessions" men med ren besvikelse så somnade jag cirka en timma precis där i mitten och vaknade lagom så ja såg de spännande slutet. Så typiskt.. Jag ville ju verkligen se den, och som grädde på moset var ju faktiskt början bra! Och nu var det slut på bra filmer dessutom, får vänta på braiga Desperate Housewifes ikväll istället. :)

Spänd som jag är för tillfället så har jag dessutom fått ont i ryggen, kalas kul! 4 av 5 toast! Men snart är det i alla fall sommar, oh som jag längtar så kommer det gå med raketfart! Fast å andra sidan, är de ju nästa vecka allt börjar, så de räcker med raketfart fram tills dess. Men å andra sidan så kom jag på, jag är ju sjuk!? Dvs, tiden får gärna gå riktigt rikigt sakta så jag hinner bli frisk, gärna till imorgon. Jag har varit hemma en halv dag och är redan rastlös!? Jag är ju otrolig . .
I alla fall. Nu ska jag sluta skriva ovettiga och osammanhängande saker här och låtsas att jag har viktigare saker att göra. (Vilket jag faktiskt avslöjar just nu att jag inte har) . Well well, hoppas ni mår bättre än mig :) Titt va en giraff kan se rolig ut om man bara trycker ihop stackaren lite :) Det va något nytt va? Å på den andra bilden ser han ut mer som en tax. Spännande!


                          



Totallt oviktigt. .

Kommentarer
Postat av: Emma

du får krya på diiig :D! INTE va sjuk till helgen de tilläter ja inte ;D!

2009-05-26 @ 20:24:38
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Jenny

krya på dig!

2009-05-27 @ 12:00:33
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0