Vackert ? :)

Idag har varit en fin dag, en lugn o härlig dag hemma, bara varit och för en gångs skull diskuterat lite med bror min, o mor min och även morfar o mormor. Och på tala om morfar så vet jag nu vad jag får mina små rim ifrån som jag kan dra till med ibland alldeles osammanhängande, haha dom är lite wierd varning men dom sista orden morfar sa innan han stängde dörren och skulle åka var nämligen något i form med;

- Tjopp och kläm nu åker vi hem.

Bara sådär helt out of the blue liksom. Inte undra på att jag kan va som jag är när jag inte är på något annat vis. Men sånt är spännande. Oförutsägbar och knäpp, de gillar jag på sätt och vis. :) Och på en höft sådär så påminde det mig om mina vänner och kvällen, som har varit pretty good. Först en god middag med gott sällskap och sedan film hos Emma med Amanda, Emelie och Tessan. Såg 27 dresses, faktiskt otroligt bra! Dessvärre va filmen lite trött och hackade den inte så tappade den färgen, rösterna eller texten haha. Allt detta mitt i de spännande slutet, så jag som aldrig ens sett den innan får ta o se den igen någon dag :P

På tala om dresses så beställde jag en sockersöt klänning idag från Stylebystars. Den är så vacker.  :)
De är ju bara hoppas att det sitter bra också, för de skulle ju va en fördel . . Nå, sockersöt?





Nu ska jag ta och krypa ner i sängen o hoppas på besök av John blund. Men ska jag vara ärlig så känns de redan som om han varit här ;) Godnatt pretty people!



Kommentarer
Postat av: Emma

åhh vilken fiin klänning :D!

2009-05-23 @ 13:59:03
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: karin

hej jag har läst att du handlar mkt på Stylebystars, vet du hur mkt frakten ligger på?

2009-05-24 @ 19:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0