Vår lilla hemlighet?

För de finns en hemlighet, som inte många vet, och för er som vill veta, så säger jag bara No way!  hälsningar Greta..

Som sagt, jag har lite kul åt en sak just nu, eller faktiskt flera, tänk att det är så kul att vara hemlig ibland, det finns saker, just du där på andra sidan, just du som jag vet läser min blogg inte vet. Inte har en susning om. Och de kära vänner, det är kul! Helt plötsligt så står man bara där, och ni slår hakan i marken av en ren chock, de vore ju kul? Eller hur.? =) Och för dig som tror att du vet allt och redan sitter där o ler. You don't! Det är bara jag och han däruppe. Och kanske en o annan till. Men inte du, jag lovar, inte du. :)

Nu kan jag tänka mig att många av er nyfikna individer sitter där o grubblar precis som jag skulle ha gjort, ska hon bli rödhårig? Ska hon åka till Umeå o gå på museum.? Haha okej, sista alternativet tror nog ingen på. .  Men som sagt, hemligt är hemligt. Och skulle jag nu avslöja vad som är hemligt så skulle de ju förstöra hela poängen, o de vill vi ju inte. Så ni får sitta kvar där ovetande och klia er i pannan samtidigt som ni tänker så det knakar. Haha, just de, för jag är ju inte den som är det, jag är den som är den. Den med hemligheten. Och för dig som inte tror att de finns fler så kan jag säga att det kommer mer. ;)

Tjing nu ska ja sova.!  Och i en liten (parantes) vill jag bara säga, Wiseman, don't bring me flowers after I'm dead. To little to late ;)






 



Kommentarer
Postat av: Gud

Lägenhet?

2009-05-19 @ 00:10:27
Postat av: Gud

Lägenhet?

2009-05-19 @ 00:11:12
Postat av: Anonym

Lägenhet?

2009-05-19 @ 00:11:51
Postat av: Okänd

Lägenhet?

2009-05-19 @ 00:16:46
Postat av: Anonym

Lägenhet?

2009-05-19 @ 00:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0