Wave Goodbye & Wish me well.

Jaa vad ska man säga, måndag igen efter en strålande helg! I fredags en sväng på stan med linda, lite shoppande av bland annat superfina blommiga kuddar ( Otroligt svåra att motstå ), sen hem snabbt som tusan oså iväg lika fort oså swish så satt jag ute i Sandviken och hade det trevligt hos kusinen som fyllde år. Sen swishade det ännu en gång, och nästan lika fort så satt jag i Peggy bilen på väg ut till stoffe där det skulle spelas kort. Tillslut va jag hemma, ungefär vid samma tid som en utekväll, en sån utekväll där man inte stänger både krogen och mc donalds vilket min far fått för sig att vi alltid gör. Men vad vet han ;) I alla fall , så var det kul. Lördagen va jag otroligt trött, vandrade som ett lik nerför trappan vid 12 tiden och såg ett hårdkokt skivat ägg och lite majonäs låg på bänken, ohh mums tänkte jag! Plockade fram den oslagbara oboyen och satte mig redo att bre en macka. Men, det va bara tre skivor kvar, men tur som jag hade så låg det ju ett ägg bredvid "skivaren" också, så jag började skala och skulle skiva, plötsligt hade jag äggula över hela bordet. NEJ det var inte hårdkokt nej. Tack pappa, himla hyggligt att nämna det. =D Tur som jag hade så kom bror min precis förbi lite sugen på frukost han också så snäll som han var och en gudinna på att övertala som jag var så fick jag honom till att koka nya, hårdkokta, ägg. Äntligen fick jag min äggmacka :) Sen åkte vi till Mormor & Morfars land en sväng, där serverades det Pannkakor. MUMMA!


Men sen kära vänner kom höjdpunkten. Emelies 20 års firande,och även Jackes firande men sorry Jacke, Emelie slog högst. Emelie min kära vän. :) Och jag tror minsan hon hade en riktigt rolig kväll, och blev både glad och förvånad över presenterna som bestod av att Thomas Sabo armband eller vad det heter och ett paraply med massa fyllebilder som hängde ner: Haha surprise surprise Emelie, säg inte att du förväntade dig något sådant ;) Värt att nämna var Emelies lilla entré nedför trappan, förlåt men det va ju faktiskt hysteriskt kul! Precis som min lilla, vad man nu ska kalla de, smäll?! Då jag satte mig på sängkanten på en filt, filten åkte ner och likaså gjorde jag, utan att förstå ett dugg så satt jag mest på golvet och skrattade precis som några fler, Stoffe var fundersam på hur sjutton jag kunde missa sängen. Haha men de gjorde jag trots allt inte, det va inte riktigt på den nivån. ;P  Men oj va ska folk tro haha :) Söndagen mådde jag inte riktigt så prima som jag hade velat men ändå ganska bra, träffade Linus en sväng och promenerade vid öbonäs?! och såg film. Precis så som en söndag ska va.







Söta Adorable Emelie Wieselgren. Just for you ;) Haha Enjoy the pic!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Lördagen blev riktigt lyckad :) så tack för en oförglömlig kväll!



och på tal om min entré nerför trappan som du var tvungen att nämna, så var den i en klass för sig ;) det resulterade i ett inte allt för snyggt blåmärke kan jag ta och berätta..

2009-05-11 @ 22:35:04
URL: http://wieselgren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag undrar med hur du lyckades missa sängen ;D hahaha

2009-05-12 @ 12:15:01
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0