Lön lön mera lön!

Japps, lönen har landat på alla konton i sverige. Nä inte riktigt, men på mitt :)
Och ja, den är slut. Jag har redan fått för mig att handla 2 par jeans, skor, flera tröjor , linnen och massa underkläder och smiink. så nu blir de nudlar resten av månaden och inga julklappar. Oops, sorry!

Ne. De där va inte sant, jag tycker själv att ja har varit lite duktig, ja har inte köpt de ovan, okej, förutom lite underkläder men dom va ja värd. Något mer som ja köpt är riktiga nödvändigheter, minne till datorn (vilket verkligen gav datorn en språng så nu måste ja nästan sluta retán), sen har ja köpt något mer till internet som ja inte minns vad de heter. De va dom hundralapparna som kändes så himla tråkigt o lägga ut så därför har de liksom fått vänta i ungefär ett år, haha. Illa!

Sen har ja köpt en kul sak ska ni få höra! En nyårsklänning! JA, de tyckte ja va kul, den är beställd från stylebystars.com och kommer förhoppningsvis inom några dagar, som gamla erfarenheter har visat från den sidan så vet man ju aldrig... Men hoppas, de kan man! :) Sen är de bara hoppas på att jag kan ha den, det återstår att se :)

Snart är de jul, eller ja, i helgen är de första advent, o enligt rykten är de nu ja borde sätta upp mina adventsljustakar som jag faktiskt införskaffat mig :) Hoppas dom blir fin fina! Julgardiner får vänta . . . O julgran o sånt krimskrams står fortfarande kvar på inköpslistan! Mysigt med massa julfint! ja såg söta tomtar på hemtex men mils långa ben, dom vill ja ha :)

nog om detta, nu ska ja fortsätta lyssna på gamla godingar vilket har varit lite utav ett tema för mig den här veckan :) Me like!




Nyårsklänning, nå? Duger den? :)
Ja vet att de är tidigt men va fan, ska man va sjukskriven i två veckor i december så måste man va förberedd :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Klänningen va jätte fin :D Uuuh nya underkläder, sparar du dom till något speciellt tillfälle? ;) ;) haha :D

2009-11-26 @ 22:34:58
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: tess!

åh! värsta fina blåsan :O gillar´n.gillar´n.gillar´n. får gärna hoppa över till min garderob någon gång också om den skulle känna sig uttråkad av en och samma hela tiden liksom :D HIHIHIHI

2009-11-26 @ 22:43:15
URL: http://ottossun.blogg.se/
Postat av: Emma- foto m.m.

Snyggis klänning!

2009-11-26 @ 23:03:56
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0