Micke Jackson

Oj oj oj va folk antagligen skulle kunna reta sig som bara tusan på mig just nu, jag tror inte man får kalla Michael Jackson för Micke? Eller vad tror ni  ? Uppskattat, eller reser han sig från graven ?
ne usch så ja skrev.. såntdär får ja inte skriva. Skulle kunna ta bort de men sån är inte jag liksom.. Skrivet är skrivet liksom som alltid, de är min lilla policy, hur real blir de om man funderar i en timma eller skriv om bloggen om o om igen? Struntsamma liksom.. Nåväl jag pladdrar på ganska bra men liksom, ni som vill, ni läser ni som inte vill.. ni skiter i de rent ut sagt :)

De ja villa ha sagt va att jag lyssnar på Micke nu som ja så gärna kallar honom, kärt barn har många namn vet ni. Han är grym, satt o kolla klipp på honom häromdagen och han sätter minsan stegen som ingen annan, och precis som han sätter dansstegen som ingen annan så sätter han dessutom noterna som ingen annan. Klockren skulle ja nog kunna säga..

Nu vill jag veta, jag är väldigt sugen på att se filmen på bio, this is it. En del säger att de skulle va kul o se och en del säger att de bara är ihopklippt skit ungefär. Vad säger ni? Ja vill nog se den i vilket fall som helst.. de är nog liksom ingen film man får missa helt enkelt.


Oj va liksom man drog till med idag då! :D haha Varierande va ordet :)
nu ska ja blåsa håret.. :P


Micke?


Kommentarer
Postat av: Daniella

HAHAHA, Micke! Jag garvar ihjäl mig. Vet inte varför det är så kul egentligen, men han passar att kallas Micke. hahahha

2009-11-03 @ 19:34:58
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0