Mystofflan

Jag vet inte vad de har hänt med mej den här veckan!? Antingen är jag sjukt överstressad eller så håller ja på att bli sjuk, kanske båda? Känner mig yr, kallsvettig, fryser, svettas, ont i hela halva kroppen typ, är totalt snuvig och totalt trött. Så idag va ja väldigt värd en dag som den här. Började faktiskt med att jobba kvar till strax före 6, sen gick jag hem, diskade all disk, torkade av hela köket samt ugnen, sen gick jag och handla, sen städade jag hela lägenheten, damsugade och torkade av golvet, sen gjorde jag tacos till mig själv bara för att ja va så totalt sugen på de, samtidigt som jag åt såg ja på desperate housewifes.

Och nu, nu sitter jag här, fortfarande med tända ljus i hela lägenheten, bra musik, mina favvotofflor, ansiktsmask och SOLO. Hur underbart är det inte ibland? Så värt. Funderar på att sova snart, men först ska ja göra de roligaste, dra bort ansiktsmasken. hihi bara ja som tycker att de är ofattbart kul att göra grimaser när man har ansiktsmask? Så stelt och läskigt, kan ju inte ens skratta :D haha. Och ja, slutet gott allting gott. Alltid lika kul att dra bort den från ansiktet sen, jag är pillgalen, ja vet. :)

Godnatt gott folk!


                                     


Skulle vilja hämta hit min kamerasladd från eneby, inte lagt över en enda bild sen ja flyttade hit typ, här är ju precis när ja hade flyttat in typ, vilket syns med tanke på hur tomt de är, inte ens några gardiner haha :D
Men men, en annan gång.. :)


Kommentarer
Postat av: jenny

Vadå jag minns inte vad vi gav till natta i present? Gud vad kul att du minns :D

2009-11-18 @ 17:53:55
URL: http://jennyobg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0