Spännande, lifta från stockholm på söndag då! :)

Jaa, den här tripen imorgon började ju minns sagt spännande, vi upptäckte att sju av oss har "missat" att boka bussbiljett hem från stockholm på söndag när båten kommit i land. Och jag slår vad om att vi alla kommer att vara väldigt pigga och glada, och framförallt, väldigt sugna på att leta lösningar till vårt lilla problem. På söndagen vill man ju bara komma hem, gärna direkt, gärna på någon minut. Men nu till en början får vi leta bussar och tåg hem, och ja funkar inte de får vi väl lita?! HAha spännande.

Gu så de kan gå! och ja har fortfarande inte lyckats packa, hela sängen är full med kläder och jag säger bara tjena lena att jag en skulle kunna använda allt de ja lagt fram, inte ens om ja bytte om 10 gånger om dagen förmodligen.. Emma, wakie,wakie. De är fredag - söndag. Alem skrattar och säger planering med ett stort p, Planering! Ja säger whatevah! De ska nog gå att trycka ner, kanske får ta ut ett o annat plagg, alldra helst då ja ska få ner lite skor också :P Great job!

Dags att keep up the good work! Precis laddat ipoden med ett 50 tal nya låtar, och självklart åker min gamla goda ipod med som jag inte bytt ut låtarna på sen dryga två år sen? snacka om gamla godingar :)




Till de där med att ha "missat" att boka buss hem säger vi bara tummen upp! :)
Det ska bli en intressant fortsättning på den här lilla historien ska ni se.. :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

HAHAHAH aa du de blir spännande ;)

2009-11-13 @ 11:03:55
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A! http://skeppargatan.blogg.se

sv; haha! nej då, du ligger på vår nivå helt enkelt, fullt normalt eller hur?!

2009-11-15 @ 19:35:35
URL: http://skeppargatan.blogg.se/
Postat av: jenny

Emma, pappa berättade häromdagen eller häromveckan att han tänkte på dig och mig när vi var små och hade som framtidsplan att flytta till en lägenhet tillsammans och sedan skaffa oss en ljusbrun cockerspaniel. Sött;)

2009-11-15 @ 21:33:51
URL: http://jennyobg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0