Time to pack my bags!

Jaa, det är nog på tiden? Hur ska detta gå, ska ja klara av att packa allt helt själv?  Papps va här med resväskan förut, så nu står den här och gör sg påmind. Känner jag mig rätt packar jag ner typ hela halva gardeeroben, de handlar om en helg? Men vadå, hellre för mycke än för lite, ja vet ju att om ja lämnar något hemma så är de ju just det som jag kommer känna mig så sugen på att ha på mig :D dåligt dåligt! :D ÅÅ ja så längtar!

För er som inte vet vad jag pratar om så pratar jag givetsvis om Magaluf Reunion 2009, en kryssning till Riga, Fre-sön. Förra året va den ofattbar, helt crazy och såååå rolig! De här är året lovar jag, de kommer bara bli bättre! :)
Snart så!

Imorgon ska ja hinna mängder av saker! Träna? Handla? Packa? osv osv osv, självklart jobba också, och något som ja känner ligger i riskzonen är städningen. Vägrar komma hem till en ostädad lägenhet på söndag så jo, de bara måste bli gjort! :)

Nu måste ja verkligen sova, och oj va de härblev ointressant men jag säger som världens sötaste bäbis, Whatevah! Kryssningen kommer bli galet grym! Någon som vet hur mycke dricka man får ta över? Är de någon gräns?




Dags att sova. Natti :)


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

Så sjuukt crazy de kommer bli :D:D:D!!!

2009-11-12 @ 12:13:01
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0