Är världen så puttenutt?

Är världen verkligen så pytteliten som man kan tro ibland? Helt sjukt ju, dom allra knäppaste sakerna kan verkligen hända :D Pratar fortfarande med samma spekabel på msn.

- Spektabel; Vad händer i helgen då?
- Jag; ne jag ska på 20 års fest
- Spek. jaha va kul, hos vem? jag ska på tjugoårs fest om två veckor.
- Ne, hos pontus, vem ska du fira då?
- Jaha, han som gick på skarphagen? Malin heter hon . .
- Jaha, hon som bor i lagerlunda.

Hallå, vad är oddsen? :D:D Första gissningarna va rätt, lilla lilla yttepytte värld då!
Nää.. nu måste jag sova på rikt, tyckte bara att de över va lite skoj. Natti :)


Kommentarer
Postat av: Emma - Foton m.m.

haha :D!

jaaa de måset vi kia o ja håller på så haka på där så peppar vi varandra :D!!

2009-10-02 @ 18:01:51
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0