Det snöar . . .

. . . LÖV.

Japps, så sant som det är skrivet, hösten kom med stormsteg om man frågar mig men nu är den här, på riktigt! Gick östra/södra promenaden hem från jobbet härom dagen, jag kunde inte ens se "gången" som man ska gå på, den va så täckt med gula löv! Och imorse flög de löv överallt när jag va på väg till jobbet, träden blir glesare och glesare och ute blir de mörkare och mörkare, mörkt klockan 18.00 och mörkt när man vaknar. Kul?! Nej.

Fast nog är det lite mysigt.. ? De innebär en perfekt period för att trimma kroppen med lite träning, höstpromenader mys hemma i tv-soffan med tända ljus och lite sådär egenlyx med ansiktsmask och grejer, det är inte dumt!

Nu har jag dessutom bäddat rent med mina nya ljuvliga lakan, vita med stora blommor på ena sidan och små blommaktiga saker på andra sidan, oså knytning i ändarna. Så fina. så nu ser jag inte fram emot något annat än att krypa ner och nu är det dags. En snabb rush med städning och sen sleeepa.

godnatt, jag har blivit dålig på att skriva jag vet. och jag står för det men det är så mycke att göra nu när det gäller allt så tyvärr. Snart så är jag nog igång igen :) Imorgon blir en stressig dag, pust hur ska ja orka?!


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

jaa massa mys :D!!

2009-10-23 @ 17:42:01
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0