Freedag!

wihihihi tessan här :)


emma är söt, hon ä snäll och vi skrattade jättemycket ikväll åt knäppa saker! sånna är vi :) imorn ska vi på kalas, vi ska röööööja. vi ska shota. vi ska dansaaaah. vi ska ha kul. vi ska ha lördag :) hihihi.

jag blir sugen på kebab nu  för alem och gurrination sitter och gluffsar i sig, iochförsig med mestadels av såsen runt mun men ändå! :) gott. klockan är kvart över tre typ och jag jobbar imorn, braaaaaa. får inte försova mig. jag ska sova hos emma som en vanlig fredagskväll så går väl upp runt nio, gör i ordning mig lite snabbt och sen ta lite fil. sen smygdiskar jag när emma inte hör så hon blir överaskad när hon vaknar. sen går jag och lämnar min dricka här, för jag ska ändå hit imorn och ta en fördrink. av mitt vin, tihi.

på sndag ska vi till gustav olsson på fyllehemmabio, myyyyys. fast jag har hört att kolmårdens djurpark har öppe på söndag(råkade skriva sindag men alem, som sitte rhär packad(!) rättar min stavning)  med halva priset på entré, skulle va kul att se alla sööööööltisar till djur men nejnej, vi kan inte köra antagligen. :) BUUUUS.

nu ska emma ha sin dator, PUSS OCH GODNATT MYSISAR. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0