Fyllekajjor.

Här sitter jag och Tessiless med Skurt och Alem. Vi har varit på basket, där satt dom och söp och sen gick dom och söp och nu sitter dom och dreglar.

Just nu siter det tre stycken och halvsover runt om mig, nyss gick Alems och Gurras munnar i ett, fram till dess att Skurt somnade med handen i chipsburken och halvt dreglande. Alem sitter mest ostill och sjunger och skrattar och har sig. Jag kan garantera att snart vaknar dom igen och allt börjar :D

Så ja, nu va Alem igång igen. :D Nu sitter Alem för info och slickar sig i näsborren, det hela började med ett försök att snudda nästippen, men alem ville ta de hela ett steg längre. :P

Förut när dom kom hittade jag den ena på köksgolvet raklång och den andra fullt koncentrerad på skorna.

Oj va de kan va kul och bara se på ibland :)


Se Tessans gästblogg nedan och Alems fylle gäst blogg på www.ottossun.blogg.se

Nu ska vi sleepa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0