Går inte att undvika.

Jag måste bara säga en sak, puuust. Vilken lördag, drama drama drama. Men oj så kul jag har med er!
Det började med lite förfest hemma hos mig, till en början va de jag, ewe, emelie och martin, amanda begav sig tyvärr ut på andra äventyr.. Vi såg lite fotboll, drack och pratade. Sen kom vi igång ordentligt, ungefär då kom lisa och annielle. Sen kom vi igång ännu lite till och då kom Tessan och  Emma. och jag vet inte vad ni säger men oj va kul jag hade!!

Grabbsen mötte vi upp på hugo och ja. Det finns inte så mycke mer att säga att med den här bekantskapskretsen så går de inte ha en tråkig stund! Galet kul! Dancing all night long. De kan man verkligen säga, ont i fötterna hela dagen efter ungefär. Inte riktigt kanske men kunde ha haft :P  Hände lite annat tråkigt på slutet men det tänker jag bortse från och bara säga att kvällen var over the top. Som alltid :) Hamnade några stycken hos mig efteråt precis som i sin vanliga ordning och jag måste bara säga att Jocke kittlade sönder mig, han kittlade mig under fötterna så mycke så ja fick panik och verkligen trodde jag skulle dö. ! Ja klarar verkligen inte av sånt och de har ju en del märkt av :P







5 tjejer på lilla toaletten på hugo  ? Inte så lite trångt kan jag lova. :D







Som sagt, bilderna kanske visar en del. . Galet roligt.

Tack ni är bäst! All of you! :)



Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

<3 Vi kan inte ha tråkigt :D!!!

2009-10-12 @ 09:26:30
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0