Haha Vadå vilja sjunka genom jorden?

Absolut absolut inget illa menat här men oj oj ojoj! så kul:D

Jag sitter och diskuterar idol med Adel på msn och jag gör de igen, gråter av skratt samtidigt som jag tycker så himla synd om tösen! Skriker av lycka och hoppar omkring, hoppar upp på jihde och säger att hon älskar honom och får sen veta att de inte va hennes namn han sa. Som sagt, så otroligt sjukt synd om henne jag skulle verkligen bara vilja sjunka genom marken men ändå, sjukt sjukt roligt! :D :D Esch hon verkar kunna bjuda på sig så då kan man få skratta utan att få dåligt samvete ? Eller whatever, spelar roll, det går ju inte att inte skratta åt de? :D

I övrigt så va Tove eller vad hon heter alldeles sjukt grym. Och för övrigt en gång till så är det Fredag imorgon. Fredag för mig innebär jobb och sen basket och fredagsmys. Perfa! Precis vad jag känner för, en slags uppladdning till lördag :)

Nu ska jag diska och sova, godnatt :)


Kommentarer
Postat av: tessiness

det va såå jävla kul :D fatta va pinsamt!!

2009-10-02 @ 10:59:54
URL: http://ottossun.blogg.se/
Postat av: madde

jag kunde knappt titta när jag såg hur fel hon hörde, jag skämdes nästan för hennes skull!! usch vad pinsamt.

2009-10-02 @ 14:12:21
URL: http://madyliine.blogg.se/
Postat av: Emma

Usch ja vad jag tyckte synd omna!

2009-10-02 @ 19:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0