Hej. Jag är ett päron.

Ja, för en stund sen trodde jag att jag va knäpp, jag tänkte gå och lägga mig. men nu börjar klockan springa mot 23, snart 24 vilket innebär att ja kanske kommer i säng någon gång mellan 24-01 . Jag är bra på att hitta saker att göra istället för de jag borde.. Otroligt bra på det. Men nog borde jag sova med tanke på hur mycket vi har att göra på jobbet, sjukt mycke.


Idag har jag varit på Basket med Ewen, Emelie och Amanda, sen kom även Linus the raggare som han så vackert kallas och Jocke och joinade oss på vår lilla rad. Det va sköj, va dock inte vidare fokuserad på matchen, dom vann så stort. Blev mer intresserad av godiset som jag inte ens borde äta egentligen. Haha. :D

Träna snart? JA TACK!

Jag vill ha fredag nu, då blir de stockholm med Emelie, the vessla. (ohooo kan bara tänka mig mördagblicken där, ungefär samma som jag får av linus när jag kallar honom raggarn. ) Sorry. I alla fall så ska det kommas bort från norrpan över dagen och förmodligen handlas lite. Very nice. :) Dessutom bokat och klart. Gooodeligoodeli goood! och något jag vägrar släppa är PIZZA HUT. Mumma :)

godnatt, det blev inte mycket av ett vettigt inlägg men i alla fall ett inlägg. :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

du tänkte helt rätt angående mördarblicken.. ;P haha

2009-10-06 @ 23:09:28
URL: http://wieselgren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ni måste ta med lite pizza hut till mig sen!!! :O :D

2009-10-07 @ 00:11:16
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0