Home sweet home.

Varenda dag på jobbet den här veckan så har jag suttit på jobbet och tänkt att idag, idag ska jag bara hem, plocka iordning lite i garderoben, fixa och dona och sova jätte jätte tidigt. Och ja.. de går ju som vanligt väldigt bra.. Blivit myskvällar med mina vänner hemma på nygatan varje dag den här veckan. Och inte blir de ju så jätte tidigt heller..

Jag och Madeleine skulle sett film igår, men hade så mycke att prata om så det pratades timma ut och timma in istället. Men jag klagar inte. Det är trevligt, jag gillar besök :) Någon på jobbet frågade häromdagen om jag gjorde mycket mat hemma själv och om de inte kändes ensamt mot hemma nu att komma hem och ställa sig och laga mat åt sig själv och jag svarade ärligt, de gör jag i stort sett aldrig. Man kan nog inte riktigt säga att jag bor riktigt jätte själv. Alla mina vänner är mina inneboende. Alltid trevligt med sällskap och besök. De är ju bästa.
 
Och veckor som den här vill jag ha flera när regnet slår mot fönsterrutorna, basket med vänner, film och matmys med tända ljus, chips och dipp och poppisar. Onyttigt men så värt. :)

Synd bara att jag ska vara 20 år och stressad som en gnu, hinner inte alls allt jag vill och det tycker jag minsan inte om!

Nu ska jag bränna skivan, ladda ipod nummer två och fixa och dona innan det är dags att kurra ner sig under täcket igen och sen har ännu en dag gått i livet. Helt otroligt. Hade de nyvuxna ångest vid 20 års ålder även för 10-15 år sen? De tror jag faktiskt inte. De va väl först när 89orna kom som vanligt.. vi 89or är ju bra på att va först med både de ena och de andra har jag märkt.

Natti. Det här blev långt och ointressant. Fredag, stockholm och Pizza hut imorgon. Me like!





Sommaren var som vanligt. väldigt kort.


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

Åhh ja är sugen på bad :O!! Gör man i morrn kväll då ;)?

2009-10-09 @ 00:26:12
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0