Lyckade Lyckade Helg.

Älskar't !

Helgerna är alltid så himla bra, så himla top notch! de går inte, de bara går inte att ha tråkigt med er. Helt otroligt.

Började helgen i fredags med lite karaoke kväll och snittar o grejer på jobbet, sen blev de idol och mys hemma på mitt nygatan. Jag och Emmsan blev friserade av tessan så nu inväntar jag bara att jag ska färga också, snart snart snart! Sen på lördagen så var de dags för Ikea. Rolig och dyr resa med många oförutsedda händelser. :D Kalasen blev schwein dyrt men det va de värt. För första gången känner jag dock att kylskåpet är väldigt tomt och att jag inte riktigt har råd att köpa mat .. Men men.

På kvällen nalkades det fest, förfesten blev hemma på nygatan till mångas stora förvåning, skulle varit hos Gurri men vi va sega. Sorry :) De blev en himla rolig taxiresa då ja hade världens hicka och bad chaffisen skrämma mig, och direkt kör han världens tvärnit, om jag blev livrädd! mobilen flög och jag flög, men ja va så nöjd så, hickan försvann :) Hade grymt kul på hugo igår, precis som alltid annars! Efteråt blev de donken hos mig med Tessa, gurra och alem, sen somnade vi lite och vaknde upp igen vid 8-9 snåret om jag inte minns fel,

 Och gissa varför? För att Alem satt och titta på barnprogram på tv och fnissade.  ;D

idag har jag inte gjort många knop, diskat och gjort fint här hemma i lägenheten bara. och nu ska jag sova, oh så skönt! Natti :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0