Nä. Inte idag heller. . .

Okej. Nu börjar de gå till överdrift, hela veckan har jag planerat att dammsuga och torka golven. Men de blir då aldrig gjort! Jag städar och plockar undan men när de kommer till resten så fastnar jag plötsligt någon annanstans. :D

Och ingen träning blev de heller, av en förstålig anledning som jag inte ska dra här. Men träningskläder är inhandlade och jag är fortfarande lika pepp på söndag eller måndag. :) Kul! jag är verkligen fullladdad på att börja nu! Synd att de inte blev något idag, istället jobbade jag kvar lite, garvade så jag tjöt ett tag där på jobbet, och små små bebbar kom på besök och dom är ju så söta! så sjukt underbart söta! Vem kan inte tycka det liksom?

Sen blev de o åka hem o tvätta, pappa hjälpte mej, sen åts det. När de kom till att torka tvätten så gick de mindre bra. När jag och Tessan skulle ner och hämta tvätten va den dyngsur! Vi hängde upp de i torkrummet istället och satte på världens dunderfläkt, så husliga så :P

Sen tittade vi på idol och en massa annat och knaprade poppisar och drack juice. Mystorsdag. Och guess what. Imorgon är det fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0