Om Emma kommer bort . .

Ring detta nummer eller släpp av henne på denna adres.
Jaa snart får jag nog ha en adresslapp i pannan utifall jag kommer bort och virrar bort mig själv. En superstressad 20-åring som varken vet ut eller in det är precis vad jag är, förvirrad som christer i full frys ungefär. Skoj.

Idag skulle jag ha städat promenerat betalat räkningar och storhandlat. dessutom jobbat.. hur mycke av dom sakerna tror ni ja kan bocka av idag? Joo, jobbet åtminstone för där har ja ju inget val. :D

Men det här blir säkert bra, de kan ju inte bli värre i alla fall? eller? Gud ge min en adresslapp in tatuerad på handen bara ifall, ifall att jag går lite vilse och går in i en vägg? Haha shiit. Måste jag ha en tendens att släppa precis allt när jag känner att de blir mycke? Blir de för mycke så släpper ja allt och börjar istället garva åt hur komisk situationen egentligen är.. :D

Förlåt att jag är seg på att svara på sms föresten, i know liksom, i know! ja ska försöka komma ihåg att svara.. snart.. någongång ikväll. Och glömmer jag? så snälla bli inte arga? :D Jag är vimsig idag och borde komma undan med att göra precis vad som helst för så är de väl? Man kan ju inte anklaga någon som är förvirrad och som de är synd om? då är de ju faktiskt inte dens fel? ;P right? :D hahah


bråttom bråttom, måste springa nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0