ont om tid? Ja

Jag tänkte egentligen skriva ett roligt blogginlägg tänkte jag men så kom jag på.. ja har inte tid.

Jag måste faktiskt sova, och innan det så måste ja egentligen plocka iordning mina kläder. de är inte lätt att hinna med allt när man inte sitter hemma och loppar sig, ja har inte varit hemma mycke alls, och om man drar bort den tiden här hemma som jag faktiskt gjorde lite jobb som jag hade med mej hem så blir det ungefär en halv timma, på den halv timmen gjorde jag mat och åt den, sen va de dags att rusa.

Det va nämligen dags för en givande promenix med Madeleine. slutade med att vi satt på en parkbänk i över en timma och pratade gamla minnen. Sååå bänga vi var! Helt jätte jobbiga, retsamma och jaa, jag vet inte vad haha. Oj vad ja har skrattat åt oss och om man säger så.. många saker borde jag inte ens nämna här, och alldra helst inte nu när jag inte har tid :D Men jag kan konstatera att det var en sjuukt rolig tid, många skratt till tårar när man tänker tillbaka, och jaa, nu när man vet lite bättre så va de en ganska pinsam period haha :P


Nä slut på skvaller, dags att sova.. Körning imorgon, stress. stress. stress.


Godnatt.


                                                            

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0