Shopaholic.

Yes.

Passande nog så var jag med Ewen idag, lagade god god mat och sen kom även Tessan och vi såg shopaholic. Det passande med det är att de är min lediga dag imorgon, vilket innebär att jag ska till stockholm och förmodligen hitta lite fint med Emelie. Och om jag inte missminner mig helt så har jag för mig att vi såg shopaholic på den där förhandsvisningen på bio dagen före vi skulle till stockholm sist också? Haha det är ju som att vi peppar inför våran Stockholmresa med Shopaholic filmen varje gång. Så himla oklokt.


Den här veckan har varit så himla tuff! Jag skulle säkerligen kunna lägga mig ner och sova dag ut och dag in några dagar nu, det är så mycke att göra, så rörigt och så stressigt. Vad tror ni ? Är man stressad om man sitter och redigerar ett skrivskyddat excelark och kommer en bra bit på vägen innan man inser att de är skrivskyddat och typ inte går att spara ? De fin fina med det är att det dessutom va jag som hade det öppet på min egen data. oops.

Tur att vi garvar så vi gråter dag ut och dag in ungefär. Det mest komiska som finns är alla Hej Emma eller Hi Emma mail som kommer, man känner liksom plötsligt ett visst ansvar för dom ? Och ännu roligare är de när Engelskmän ringer och säger; Hi, I would like to talk to Emma please? Bara för att alla engelsla mejl och samtal går direkt till mig. though. Men sånt är livet. Tur att jag plötsligt blivit så otroligt bra på engelska ? haha. Blir kort och gott, whatevaah! haha nerå :)

Nuu ringer de! BRB.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0