Shoppa shoppade shoppat.

Ibland är det så svårt att hålla tissetassarna borta från alla fina saker, ögonen blir som ett barns ögon när dom ser en klubba, sen kommer det, åå vilken fin klänning ?! Den kostar ju ändå bara 300 kronor, osen har jag ju faktiskt 50 kronor rabatt, då tjänar jag ju nästan 50 kronor.. Och jo, visst är jag värd den ? bara den? Den är ju så fin, de är ju trots allt min färg? och modellen är ju oslagbar. bättre går de väl inte o få tag på?

Åå. fina alldeles jätte braiga vantar! De är ju faktiskt jätte kallt ute nu och jaa, jag går ju till jobbet varje dag så ska jag inte få köld skador så måste jag ju ha ett par vantar ? Right? Nåväl kostade inte så mycke, måste köpa ett par förr eller senare.

Och den där. Den är ju alldeles lagom fin och jätte bra till ett par tights ? Perfekt på jobbet? på basket? på en myskväll? På en middag? Hmmm..oj bra mycke billigare än vad ja trodde, helt klart värt! vore ju dum om jag inte slog till.

Evelina vid min sida stöttade mig så bra bra så att jag fatta de rätta besluten. Bara Ja. Men de va ja ju värd så som jag jobbat och kämpat senaste tiden? Något vi också va värda va tacograttäng och tv mys. Bästa. Sen lite humor på youtube, sånt gillar vi!

- Hej. Jag är ett päron . Vad är du?

Ludiluuu Ludiluuu ludiluuu.

I love clothes. Sorry. That's just the way it goes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0