Bara för att . . .

I äm good. Jag har lagat mat, jag har diskat. Jag har städat köket och nu ska jag ta övriga rum, har dessutom hämtat tvätten från bilen då mina päron tvättade den och körde hit den, illa ? Nja, men snällt av dom ja! Det är ju gudaläskigt o gå ner där nere, ska jag tvätta så får någon allt följa med, frivillig? :D

Jag har köpt två underbara tröjor, och imorgon ska jag ta med fasan köpa den tredje. Bara för att. Dom är bäst. stickat är bäst. Total bäst och jag bara älskar och beundrar stickat så mycket  ! Så att ja. så är de, jag älskar stickat, hösten närmar sig med stormsteg och jag måste ( är kanske fel ord, men vill ) uttöka mitt stickat förråd. För att hedra hösten just nu så ska ja sätta på bra musik, ta på mig ett par tofflor, en stickad tröja och tända ljus, sen ska jag lägga över banken på min dator så jag kommer åt mina konton och sen, sen ska jag se film! Däremellan kanske städa lite. Perfa? Javisst.

I like it a lot. Do you? Im inloove!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0