Blivit med katt :)

Japps, det låter det. Det är bara en liten bit sanning i det men ändå, jag har faktiskt blivit med katt, för en vecka eller så medans min bror är borta. Mys! jag funderar faktiskt lite på att skaffa en liten miss, dom är ju så soeta!
Då ska jag ha en riktigt söt och busig en som samtidigt är supergosig och kryper upp i famnen lite nu och då. Precis som Flora, watch out, du kanske inte får tillbaka din miss Tommy. To bad, haha :)

I alla fall så har jag piffat till lägenheten lite ytterliggare med en liten hylla till micron oså, blev very nice. åsen va ja ju tvungen att skaffa en glas platta att lägga uppe på min byrå då den ofrivilligt blivit min lilla sminkhörna. Sen har jag och Emelie suttit här och blivit betuttade i killen från High shool musical, men liksom hallå, who can blame us? Såg 17 again och oh lala! Emelie satt me hink under hakan för att hon dräglade så dant ;) Haha nerå så illa va de inte, men inte är han tokig den där pöjken! Fråga vem som helst, jag lovar att hela sverige är knäsvaga för just den killen. :)

Imörn kanske jag berättar om den otroligt underhållande helgen, jag är ju inte den som brukar ta saker o ting i sin ordning o följd så att det kändes onödigt att börja med det idag. Här hoppas det hej vilt och så får de fortsätta vara. Vem har sagt att inte det kan va ett vinnande koncept? eller vänta, föresten, vem har sagt att folk ens behöver förstå det man skriver i sin blogg. ? Undrar hur många som skulle fortsätta klicka sin in hit om jag bara skrev dadööadadö, ungefär? Kanske är lika vettigt som det jag pladdrar om just nu efersej men ändå.. Dags att göra nytta. Ansiktet ska tvättas, tänderna borstas, och täcket och sängen ska bli attackerat. Bästa! :)



Ser inte den här katten ut att heta sixten eller sigge? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0