Catchiiiing !

Hahaha ohh Johanna visst va de vi ?  :D Eller va de Ewe med? jag veet inte, i alla fall så skulle vi komma på en egen religion i trean på gymnasiet och vi döpte våran till Catchiing fyndiga som vi var, ni vet, catch, fångaa, fånga dagen!! Och jaa, helgen består av två dagar och en vilodag och då tänker jag och mina vänner köra STENHÅRT på den lilla religionen som kallas Catching, för imorgon, tänker vi först jobba av oss och tjäna pengar (en del av oss) sen tänker vi gå på basket och sista och peppa och bli nervösa och gå in för matchen som om de vore blodigt allvar. Och sen tänker vi se film hemma på nygatan och ha det sådär jättebra resten av kvällen/natten.

Fööör att sedan vakna och hitta på något annat skojjigt och sen förbereda för PARTY! så himla extremt kul. Jag längtar så jag spricker och det menar jag verkligen till 170 %

Finns inget som slår våran religion, tror till o med vi fick väldigt väldigt bra betyg. Våran religion va bäst på alla sätt och vis och skulle de va den som gällde så skulle jag mer än gärna va religiös. haha :) Man skulle bara ha kul och göra de man ville men ändå va de faktiskt en väldigt bra religion som jag tror skulle funka alldeles fin fint! så de så. haha ;) Would you join our religion? =P





Sup och svälj på manesa. För den där är ju så lätt att bara supa och svälja?
Mango och de där slutsaken på namnet tänker jag inte ens försöka stava. :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

UTAN TVEKAN ;D

2009-09-24 @ 23:43:02
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: tess

orka kristendom, jag kör catching :D

2009-09-25 @ 15:20:00
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0