Eweflina.

Alltså jag pratade precis med Even i telefonen och jag förstår inte, ingen kan prata i telefonen som vi. För de första så har hennes telefon inte varit riktigt hundra på ett tag så ett antal upprepande gånger har båda bara sagt hallå hallå hallå varannan gång i väldigt många gånger osen avbryter den ena och säger 

-Hör du mig?
-Eh, ja,
gör du? - ja :D 

Men ändå sitter båda där o säger hallå sjuttioelva gånger innan vi riktigt hajjar. Och nu de senaste samtalet fick vi också ut väldigt mycket av känner ja . .  Båda garvar, jag garvade så tårarna rann för att jag är så trött och kroppen bara sjunknade ihop och orden svamlas ur munnen men whatever. Vi kom fram till en sak, vi ska mötas vid tjugo i sju. Då blir de o åka o köpa kina mat, ikväll vankas de filmnatt. :) With kära Emelie, Tessan, Ewe, Emma och maybe grabbsen om jag inte misstagit mig förskräckligt mycke. och jag. jag längtar till imorgon!!! :)
Och ikväll haha. .

Neee nu ska kattstråna dammsugas upp! Adjö adjö kisse katt. Don't you know att, du är världens sötaste kisse katt.?


Kommentarer
Postat av: you never knowing

fiiiis på dig :D

2009-09-18 @ 20:58:28
URL: http://emmsipemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0